Mor og barn træning i Århus

– Din aktive mødregruppe

Uge 33 – 40    


 

I 8 UGER FÅR:

  • 16 fællestræninger med andre mødre
  • Individuelt styrketræningsprogram til dit niveau (nybegynder/øvet)
  • Professionel hjælp til at få en fastere og stærkere krop efter din fødsel
  • Korrekt og skånsom genoptræning af din bækkenbundstræning
  • Trygge rammer for din baby imens du træner
  • Egen sal kun for STÆRK & GLAD mødre og babyer
  • Lukket Facebook gruppe kun for STÆRK & GLAD mødre
  • Mulighed for tilkøb af personlig træning til kun 450 kr. (normalpris 600 kr.)
  • Mulighed for tilkøb af fedtprocentmåling (inkl. billeder og kropsmål) til kun 100 kr. (normalpris 200 kr.)
  • Særlig rabat hos mine samarbejdspartnere

Pris KUN 2300 kr.

 

FARVEL til overflødige kilo og GODDAG til FASTERE FORMER, MOMPOWER, MASSER AF ENERGI og SAMMENHOLD

 


TRÆNINGSTIDER UGE 21 – 28:

Tirsdag kl. 11.30 – 12.45

Torsdag kl. 12 – 13.15

 


Fleksibel mor og barn træning med DIG i fokus

Med mor og barn træning hos mig får du et perfekt forløb til dig der har født, eller til dig der er gravid. Mor og barn træning, der bl.a. inkluderer personlig træning i gruppe, kostvejledning og vanecoaching.

Jeg er udover fysioterapeut og personlig træner også uddannet vanecoach og de uddannelser tilsammen giver mig et helt unikt indblik i kroppen og i vores psyke herunder også vores vaner.  Sammen med mine mange års klienterfaringer og mange har jeg mange brugbare værktøjer til at hjælpe lige præcis dig.

Mor og barn træning inkluderer personlig træning hver uge i en lille gruppe. Træningen bliver tilpasset dit niveau, uanset om du er helt ny og vil i gang med at træne efter din fødsel, eller du er erfaren og har trænet før din fødsel. Mor og barn træning med mig vil for dig som nybegynder sikre dig dine ugentlige træninger og en ny fast vane. For dig som allerede træner vil det give din træning et boost, og være med til, at optimerer din træning ved at rykke den til nye højder.

Mit personlige træningsforløb for mor og barn er et godt mix af styrketræning, crossfit og konditionstræning. Funktionel træning er en blanding af disse træningsformer og din forbrænding får et boost. Derfor er den træningsform også optimal, hvis du ønsker at tabe dig eller mindske din fedtprocent. Mor og barn træning med mig giver dig stabilitet og struktur i din træning. Du bliver sat ind i genoptræning af din core, mavemuskler og korrekt træning af rectus diastase. Alt sammen i trygge omgivelser sammen med andre mødre. Med ugentlige vejledning bliver du tryg ved at styrketræne og bliver klædt på at til du vedligeholde din træning – også lang tid efter din fødsel, eller måske før næste fødsel?

Mor og barn træning på den sunde og sjove måde

Den rette kost er også vigtig i forhold til vægttab og fedttab – men det er udfordrende for mange at finde ud af hvad, hvor meget osv. Derfor er der ingen forbud når du er i et forløb hos mig. Derimod handler det om mængder og prioritet, og den balance finder vi sammen. Derfor har jeg lavet en E-bog du får gratis med. Det er kostvejledning med mine bedste kostråd omkring kost og træning, og hvad du bør spise og hvornår, inspiration til sund mad samt mine bedste råd i forhold til gode kostvaner.

Mor og barn træning hos mig sikre dig ikke kun at du kommer tættere på eller helt i mål med dine drømme, men du bliver også STÆRK & GLAD, mere selvsikker, oplever større livsglæde og kan vedligeholde din træning, fordi du nu præcis ved hvad du skal.

 ♥ Læs her hvad pigerne siger ♥

 

STÆRK mor & GLAD barn

Jeg ved fra mange af mine tidligere mor og barn deltagere, at træning med en lille baby ikke altid er den nemmeste planlægning. I nogle tilfælde kan det være svært at kende rytmen fra dag til dag, og i andre tilfælde kan en fast rytme være mest passende. Derfor har jeg sammensat et nyt og helt unikt tilbud til mødre på barsel. Her har du mulighed for at komme og styrketræne din krop efter fødsel 2 x ugentligt samtidig med, at din baby er i trygge hænder hos mig og sammen med de andre babyer. 

Mor og barn træningen varer i alt 1 time og 15 min. Selve træningen varer 55 min. og inkludere opvarmning af muskler og led med 10 min. fokus på bækkenbundstræning og hvordan du aktivere din bækkenbund. Det hjælper dig til at kunne spænde din bækkenbund igennem resten af din træning – og ikke mindst også i din hverdag generelt. Skal du amme eller lign. undervejs, så gør du selvfølgelig bare det. Den resterende tid af træningstimen kan bruges på hygge, snak og leg efterfølgende.

For at optimere dine resultater anbefaler jeg, at du tilføjer en 3. gang derhjemme eller i et fitnesscenter. Du kan få udleveret et hjemmetræningsprogram, så du kan træne ved siden af. Du behøver derfor ikke et andet træningsmedlemskab udover dette.


 

Med mor og barn træning i Århus får du:

  • Personlig træning for mødre i en lille gruppe i egen holdsal
  • Aktiv mødregruppe hvor der er plads til at træne, amme og hygge
  • Fleksibel personlig træning med særligt fokus på efterfødselstræning
  • Korrekt og skånsom genoptræning af din bækkenbund og din core
  • Nye venskaber med andre mødre, der gerne vil styrketræne

 

 


 JEG ER SÅ KLAR! 

Under “Din besked” noter følgende:

  • Din – og din babys alder
  • Træningsniveau (nybegynder/øvet)
  • Tidspunktet for din fødsel, samt om du er førstegangsfødende mv.

 

Har du komplikationer du ønsker særligt hensyn til eller er du i tvivl omkring noget, så skriv en mail via nedenstående alligevel, så finder vi ud af. 

 


Betaling og lokation

Forløbet betales senest 14 dage inden opstart, hvor det fulde beløb betales. Ved tilmelding forpligtes du til, at betale det fulde beløb – uanset om du deltager eller ej.  Pengene refunderes ikke. Dog har du mulighed for at sælge din plads videre til en anden mor.

Betalingen skal ske til mit firma Tanja Sønderby, CVR NR. 35735852. Der kan betale via bank til reg. nr: 3409, 11470122 eller via mobilepay 66805. Træningerne foregår på Møllevangs allé 146 (Snedkeriet, Crossfit Copenhagen). Du behøver ikke være medlem for, at deltage i træningen med mig. 

*Mor og barn træning forudsætter, at der er min. 6 tilmeldte, samt min. 3 deltagere pr. fællestræning.